אמנת שירות

CB4 ממקמת את הלקוח במרכז העשייה ואמנת השירות מתבססת על כך.

האמנה מהווה כתב התחייבות של החברה ועובדיה לאופן מתן שירותי תכנון פנסיוני.

החברה ועובדיה רואים את הלקוחות כנכס העיקרי, ולכן פועלים באופן שקוף ומקצועי ומשקיעים את מרב המאמצים לספק שירות ומענה איכותי וזמין, תוך שמירה על כבוד הדדי, רמת שביעות רצון גבוהה ומענה אובייקטיבי לכל פניה.

 

החברה חרטה על דגלה את הערכים הבאים כאבני היסוד לפעילותה:

שקיפות – אנו מציעים שני מסלולי התקשרות לבחירת הלקוח – אחד במסגרתו תבוצע עבודה חד פעמית ללקוח עבור תשלום; ושני במסגרתו יהנה הלקוח משירות שוטף כלקוח של החברה.

מקצועיות – אנו מאמינים כי ללקוחותינו מגיע הטוב ביותר, לכן אנו מכשירים את עובדינו ומוודאים שתמיד ישמרו על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר. באופן זה יוכלו לספק את המענה המיטבי באופן מהיר, מקיף ואיכותי.

שירות – אנו מתחייבים למתן מענה ברור, מקצועי ובזמן סביר לכל פניה או בקשה. אנו מתחייבים ללוות את לקוחותינו מרגע הייעוץ הראשוני ובמהלך כל צמתי ההחלטה במהלך חייהם. אנו נוודא כי בקשות לקוחותינו מבוצעות באופן מלא ונדאג לעדכן בכל מידע רלוונטי עד לסיום הטיפול בבקשה לשביעות רצון לקוחותינו.

 

על בסיס ערכי שירות אלו אנו מתחייבים לזמני המענה הבאים:

נושא זמן מענה* הערות
פנייה יזומה מלקוח לעניין תיאום פגישה תוך שבעה ימי עסקים תיאום פגישה בין הלקוח לגורם הרלוונטי בחברה לנושא הפנייה.
מתן מענה ראשוני לפניית לקוח תוך שני ימי עסקים
מתן מידע בעניין תביעה​ תוך שני ימי עסקים​ מתן אינפורמציה על דרכי הפעולה בתהליך התביעה
מסירת מסמך הנמצא ברשות החברה ללקוח בעקבות פנייתו תוך שלושה ימי עסקים מסמכים שאינם נמצאים ברשות החברה יועברו בתוך פרק זמן סביר בכפוף לקבלת המידע מהקופה/החברה המבטחת
העברת אישור, מסמך או בקשה של מבוטח לגוף מוסדי לטובת ביצוע פעולות הקשורות למוצר תוך שבעה ימי עסקים בהנחה שכל המסמכים התקבלו בחברה תקינים ומלאים

* לוחות הזמנים המצוינים מעלה מותנים בקבלת כל המסמכים הנדרשים לטיפול בפנייה באופן שלם ומלא.

 

שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בימים א'-ה' בשעות 08:30-16:00 בערוצי התקשורת הבאים:

דואר אלקטרוני: info@cb4.co.il      טלפון: 073-7944900

אנחנו פה למענכם. השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם

מפת אתר

LTU

Created by

שינוי גודל גופנים
ניגודיות